La fiscalia de medi ambient de Barcelona ha presentat una querella contra una persona que va emmagatzemar gairebé un centenar de tritons en els baixos d'un immoble al barri de Gràcia de Barcelona, segons han avançat 'El Periòdico' i 'El Mundo' i ha confirmat l'ACN. Els animals van ser trobats l'abril del 2020 arran d'un incendi en el local, d'uns 60 metres quadrats.
Entre els amfibis hi havia espècies protegides, com els tritons del Montseny o dels Pirineus, que estan en perill d'extinció. Els animals estaven repartits en 170 terraris i neveres. El jutjat d'instrucció número 1 de Barcelona ha obert diligències prèvies per investigar els fets. L'home està acusat d'un delicte contra la fauna protegida.
La fiscalia es querella contra una persona que va emmagatzemar tritons del Montseny
Es tracta d'una espècie protegida en perill d'extinció
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2021 a les 20:25
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»