La població estrangera que viu al Vallès Oriental va baixar un 3,86% durant l’any 2016, per la qual cosa ja s’acumulen sis anys seguits de descensos. Amb aquesta nova reducció, aquest col·lectiu representa un 8,5% de tota la població de la comarca, quan el 2010 era un 12% de la població vallesana.
Segons dades de L’Observatori Centre d’Estudis Vallès Oriental, la marroquina segueix sent la nacionalitat majoritària a la comarca, seguida de la boliviana i la romanesa. En cinquè lloc hi ha la xinesa, després d’un gran augment els darrers anys.
La població estrangera al Vallès Oriental va baixar un 3,82% el 2016
És el sisè any que el col·lectiu disminueix a la comarca

- El carrer Anselm Clavé de Granollers -
- Ajuntament de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2017 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»