La Policia Municipal de Mollet del Vallès va denunciar 320 conductors de vehicles de mobilitat personal, principalment patinets, i 29 bicicletes durant 2022 per no respectar les normes de circulació.
Segons ha explicat el consistori, la majoria de les denúncies que es van posar al llarg de l'any passat van ser per circular per zona de vianants o per la vorera, circular en contra direcció, sense casc o utilitzant dispositius de música. També es va sancionar algun conductor per conduir sota els efectes de l'alcohol.
L'Ajuntament també explica que la setmana es va realitzar una campanya, juntament amb el Servei Català de Trànsit, dirigida als usuaris i usaries d'aquest tipus de vehicles. Els agents van fer un total de 15 controls i van identificar a 25 persones. Durant la campanya es van posar 9 denuncies en total: per circular per sobre de vorera, amb auriculars de so i en contra direcció. Durant els controls també es va vigilar la conducció sota els efectes de l'alcohol o drogues, i es van fer 15 proves en total.
Mollet va aprovar l'any 2020 la modificació de l'ordenança de circulació de vehicles i vianants i dins de les seves modificacions, una de les novetats va ser la possibilitat que per a determinades infraccions la sanció pogués ser substituïda per mesures alternatives, és a dir, per un curs de formació i conscienciació vial. Un programa en el qual ja hi ha participat més de 80 ciutadans conductors.
La Policia Municipal de Mollet va denunciar més de 300 conductors de patinets el 2022
Societat
Per no respectar les normes de circulació
- Agents de la Policia Municipal. -
- Ajuntament de Mollet del Vallès
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
31 de gener de 2023 a
les 21:32
Actualitzat el
31 de gener de 2023 a les
21:41
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
