L'Ajuntament de la Roca del Vallès destinarà prop de 50.000 euros anuals per executar les tasques de recollida i neteja d’abocaments incontrolats de residus. El consistori té contractats els serveis d'una empresa especialitzada en la gestió de deixalles per lluitar contra el deteriorament que els residus generen en el medi ambient.
L'objectiu principal d'aquesta partida econòmica és retirar els abocaments il·legals amb la màxima celeritat possible. Els operaris de la companyia contractada descarregaran els diversos materials recollits a les plantes de gestió corresponents, garantint així un cicle sostenible en termes ambientals. La voluntat és, doncs, maximitzar l'eficiència i promoure la valorització dels residus recollits.
La contractació d’aquest servei reflecteix el compromís de l'Ajuntament de la Roca del Vallès envers la preservació de l'entorn i la millora de la qualitat de vida de la ciutadania. Des del consistori es fa també una crida al civisme i la responsabilitat per evitar que es tornin a produir abocaments de manera incontrolada en alguns punts del municipi.
La Roca intensifica les accions contra els abocaments incontrolats de residus
L'Ajuntament destina prop de 50.000 euros a l'any per retirar-los i fa una crida al civisme

- Actuació en un abocament de residus -
- Ajuntament de la Roca del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2024 a les 09:47
Actualitzat el 08 de març de 2024 a les 09:52
Et pot interessar
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre