La Roca Village promociona la marca turística 'Catalunya'

El centre comercial se suma al programa de partenariat de l'Agència Catalana de Turisme

Publicat el 01 de juliol de 2012 a les 17:30
La directora general de Turisme, Marian Muro, i Michael Goldenberg, de la Roca Village. Foto: Generalitat

La directora general de Turisme i vicepresidenta executiva de l'Agència Catalana de Turisme (ACT), Marian Muro, i el conseller delegat de Value Retail a Espanya (La Roca Village), Michael Goldenberg, van signar divendres un acord de partenariat. Fruit del pacte, La Roca Village integrarà la marca turística Catalunya en la seva estratègia comercial i promocional de turisme de compres internacional. Així, la destinació turística catalana tindrà un paper rellevant en les accions que organitzi Chic Outlet Shopping dirigides a turoperadors i agències de viatge, principalment, de mercats asiàtics, dels Estats Units, d'Amèrica Central i Amèrica del Sud, i de Rússia; també es difondrà un vídeo promocional turístic als autobusos Shopping Express; i s’inserirà la marca Catalunya en els diferents suports de comunicació.

Una de les accions més destacades és la posada en marxa d’una gran campanya de comunicació als altres vuit centres Chic Outlet Shopping que Value Retail té a les principals ciutats europees. A canvi, La Roca Village es posicionarà com a una oferta atractiva de turisme de shopping amb un concepte innovador en l'experiència de compres dins de l’oferta complementària turística de Catalunya. La directora general de Turisme ha explicat que "amb l'aliança amb Value Retail, volem aprofitar el potencial turístic i comercial de la seva xarxa de Chic Outlet Shopping d'arreu del món, i unir-nos per reforçar i consolidar la imatge de Catalunya com a destinació turística de primer nivell".

Altres avantatges que obtindrà La Roca Village, són incrementar la seva presència en els principals mercats emissors, reforçar la seva internacionalització en nous mercats i millorar la notorietat de la seva marca gràcies a una presència destacada en les accions organitzades per l'Agència Catalana de Turisme així com també a través dels seus canals de promoció, comunicació i comercialització.

Michael Goldenberg ha afirmat que "estem contents amb la signatura d'aquest acord perquè demostra un reconeixement de la importància del turisme de compres i el que representa per a l'economia catalana. Estem convençuts que la cooperació amb l'Agència Catalana de Turisme i Value Retail ajudarà a promoure el país en el mercat global de turisme, on les compres són l'activitat principal del turista d'alt poder adquisitiu".

Programa de partenariat de l'Agència Catalana de Turisme
Després de Vueling i el Circuit de Catalunya, aquest acord amb La Roca Village és el tercer d'un seguit d'aliances en què treballa l'Agència Catalana de Turisme per crear un grup de socis estratègics format per empreses i entitats amb projecció internacional amb l'objectiu d’aconseguir un major impacte de la marca turística 'Catalunya' a l'exterior i generar recursos per a la promoció.