Fem que els Reis arribin a totes les llars del poble! és el lema de la campanya d'hivern que pretén recollir joguines per tal de repartir-les als infants amb mancances econòmiques i vulnerabilitat social de les Franqueses del Vallès. Els jocs i joguines nous o utilitzats, i en bon estat, s'han de portar a les dependències de la Policia Local (al número 2 del carrer de Rafael Alberti), que en rebrà fins al 20 de desembre. També es poden dur a l'estand que tindrà l'Associació Sociocultural Maná a la 18a Fira Mercat de Nadal i 9a d'Entitats i que serà els dies 14 i 15 de desembre a la rambla de la carretera de Ribes.
L'àrea de Polítiques Socials de l'Ajuntament i la Policia Local han impulsat la recollida per fer que la màgia dels Reis arribi a totes les cases. L'organització també ha comptat amb la col·laboració de l'Associació Municipal d'Ajuda Social Maná, que prepara i distribueix les joguines.
Les Franqueses impulsa una recollida solidària de joguines pels Reis
Els jocs nous o utilitzats i en bon estat s'han de portar a les dependències de la Policia Local

ARA A PORTADA
-
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar» Bernat Castanyer Colomer
-
-
-
La CUP Vallgorguina denuncia «poca transparència» del govern municipal en el darrer ple Bernat Castanyer Colomer
-
Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans Redacció
Publicat el 25 de novembre de 2013 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen