Tal i com va anunciar fa uns dies, l'Ajuntament de les Franqueses del Vallès ha tancat aquest dijous la plaça de la Malagarba, situada entre el municipi franquesí i Granollers.
Els consistori ha recordat que està treballant "en diverses accions per tal de millorar la seguretat a la plaça de la Malagarba". Una d'aquestes accions és, precisament, el tancament, "per tal de dur a terme un estudi urbanístic amb l’objectiu de millorar la seguretat en aquesta zona". Tot i així es manté l’accés a l’ascensor i a les escales mitjançant l’aparcament de l’estació de tren.
A més, al llarg d’aquestes últimes setmanes s’han podat els arbres d’aquesta zona per tal que les seves copes quedin per sobre els fanals i, per tant, hi hagi més il·luminació a la plaça. Aquesta poda es fa tenint en compte que els arbres caducs perdran la fulla properament i de manera natural permetran l’entrada de llum dels fanals.
A més, el consistori i la policia local estan en converses amb la policia de Granollers, Mossos d’Esquadra, i representants polítics i veïnals, i in incrementant la vigilància a la zona.
Les Franqueses tanca la plaça de la Malagarba
Es durà a terme un estudi urbanístic amb l’objectiu de millorar la seguretat
Ara a portada
Publicat el 25 de novembre de 2021 a les 18:07
Actualitzat el 25 de novembre de 2021 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència
-
Societat Les obres de l'R3 es tornen a enrederir per coincidir amb les de l'R4 a Montcada