Les Franqueses tanca la plaça de la Malagarba

Es durà a terme un estudi urbanístic amb l’objectiu de millorar la seguretat

La plaça de la Malagarba, tancada perimetralment.
La plaça de la Malagarba, tancada perimetralment. | Ajuntament de les Franqueses del Vallès
Redacció
25 de novembre de 2021, 18:07
Actualitzat: 18:15h
Tal i com va anunciar fa uns dies, l'Ajuntament de les Franqueses del Vallès ha tancat aquest dijous la plaça de la Malagarba, situada entre el municipi franquesí i Granollers. 

Els consistori ha recordat que està treballant "en diverses accions per tal de millorar la seguretat a la plaça de la Malagarba". Una d'aquestes accions és, precisament, el tancament, "per tal de dur a terme un estudi urbanístic amb l’objectiu de millorar la seguretat en aquesta zona". Tot i així es manté l’accés a l’ascensor i a les escales mitjançant l’aparcament de l’estació de tren.

A més, al llarg d’aquestes últimes setmanes s’han podat els arbres d’aquesta zona per tal que les seves copes quedin per sobre els fanals i, per tant, hi hagi més il·luminació a la plaça. Aquesta poda es fa tenint en compte que els arbres caducs perdran la fulla properament i de manera natural permetran l’entrada de llum dels fanals.

A més, el consistori i la policia local estan en converses amb la policia de Granollers, Mossos d’Esquadra, i representants polítics i veïnals, i in incrementant la vigilància a la zona.