L'exposició Parlem-nos arriba a Montornès

Publicat el 12 de gener de 2006 a les 15:14
Avui dijous, 12 de gener, a les 19,30h, se celebrarà a la sala Riu Mogent del Casal de Cultura de Montornès (Carrer del Riu Mogent, 2), l'acte d'inauguració de l'exposició Parlem-nos, organitzada pel Consell de Centre de Normalització Lingüística del Vallès Oriental i l'Ajuntament de Montornès.
L'exposició Parlem-nos és un recorregut a través de les frases de 41 alumnes dels Cursos de Català per a Adults i les fotografies que els ha fet el fotògraf de Granollers Jordi Ribó.

L'objectiu de l'exposició és mostrar les llengües que es parlen al Vallès Oriental i reflexionar sobre el paper actiu que ha de tenir la llengua catalana com a llengua social i comuna, amb independència de la llengües que es facin servir en els àmbits privats.

L'exposició Parlem-nos ha recorregut durant els darrers mesos diversos municipis de la comarca. A Montornès es podrà visitar fins el proper 26 de gener.