En el marc de la celebració de la Setmana Mundial de la Lactància Materna, s’ha organitzat la 13a edició del Concurs de Fotografia "Promou la lactància materna" de l'Hospital de Granollers. Un certamen que ha guanyat Noèlia Peña amb la foto titulada "Tàndem de complicitat".
D'entre les 60 fotografies que s'han rebut durant aquesta edició, s'ha escollit una fotografia guanyadora, a través d’un jurat format per membres de la Comissió de Lactància, que està constituïda per professionals de l’Hospital i l’ASSIR de Granollers.
El concurs està obert a la ciutadania i a totes les persones treballadores de l’Hospital General de Granollers amb l’objectiu de promoure i sensibilitzar als futurs pares i mares sobre els beneficis de la lactància materna.
El lliurament de premis s'ha dut a terme aquest dimarts a l’entrada de Consultes Externes de l'Hospital General de Granollers, on també s’ha habilitat una taula informativa per a sensibilitzar, tant a la ciutadania com a les persones treballadores del centre, sobre la importància de la lactància materna.
L'Hospital de Granollers lliura el premi a la millor fotografia de lactància
La guanyadora de la 13a edició del Concurs de Fotografia "Promou la lactància materna" ha estat Noèlia Peña amb la foto titulada "Tàndem de complicitat"

- 1r Premi del Concurs de fotografia -
- Noèlia Peña
ARA A PORTADA
-
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar» Bernat Castanyer Colomer
-
-
La CUP Vallgorguina denuncia «poca transparència» del govern municipal en el darrer ple Bernat Castanyer Colomer
-
Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans Redacció
-
Publicat el 11 d’octubre de 2023 a les 09:05
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen