Sota el títol ''Un dia sense haver rigut és un dia no viscut'', més de 60 persones es van aplegar el dimarts 13 de desembre a la Biblioteca Municipal de les Franqueses amb la intenció de fer honor a aquesta màxima. La satisfacció dels participants va ser contundent, així com també les ganes de compartir una estona. Tothom va oblidar els problemes diaris i es va deixar portar pel lideratge de Katy García, experta en risoteràpia i habitual conductora d'aquest tipus de sessions. Aquesta conferència va ser organitzada per la Biblioteca Municipal dins la seva programació anual d'activitats culturals obertes a tothom.
La sessió es va dividir en dues parts, una primera de 30 minuts de durada on es va centrar el concepte de riure, la seva importància tant per a la salut física com mental de les persones i on es van donar alguns consells ben sabuts per tots però massa sovint oblidats, com ara que ''no deixem de ser nens quan envellim, sinó que envellim quan deixem de ser nens'', que ''un somriure obre més portes que totes les claus del món'', o que ''la pressa és l'enemic número u del riure''. La segona part va ser totalment pràctica i durant una hora i mitja els assistents van relaxar-se entre jocs, cançons i altres tècniques.
El resultat de l'experiència va ser una sensació de felicitat compartida amb tots i entre tots els usuaris que cada dia donen sentit al servei que presta la Biblioteca i que, d'altra banda, evidencien la vessant humana i comunitària d'aquest equipament al costat de l'operativitat tècnica i informativa que la caracteritza. Ha estat una nova manera de felicitar-se el Nadal i que, de ben segur, es repetirà en d'altres ocasions, ja que per compartir moments de felicitat no hi ha dates fixes.
Més de 60 persones assisteixen a la conferència ''Un dia sense haver rigut és un dia no viscut''
Societat
ARA A PORTADA
-
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
14 de desembre de 2005 a
les 17:49
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
