Fa uns dies que al barri d'Estació de França de Mollet s'han substituït els contenidors de rebuig de color verd metàl·lic per uns altres de color gris i de material plàstic que és més resistent i menys sorollós. El canvi de contenidors respon a la voluntat de millorar el servei i homogeneïtzar la imatge de la ciutat. L'Estació de França és el primer barri de la ciutat on s'ha iniciat el canvi de contenidors, però no serà pas l'únic. Al marge de substituir els contenidors s'han canviat d'ubicació, el desplaçament en tots els casos no supera els 25 metres de la seva situació inicial.
D'altra banda la regidoria de Qualitat Urbana i Ambiental ha ampliat en una vintena les àrees de recollida selectiva (paper/cartró, envasos i vidre) de la ciutat. És previst que a principis de 2006 s'incrementin deu àrees més de recollida selectiva.
Al marge d'aquestes millores i com es va fent en els darrers anys el servei de recollida de trastos vells ha doblat el servei tots els dissabtes, i durant els mesos de tardor i hivern totes les tardes de la setmana es fa recollida de fulla seca pels barris i carrers del municipi.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2005 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
