Mollet signa el conveni de Serveis Socials amb el Departament de Benestar i Família de la Generalitat

Publicat el 22 de setembre de 2006 a les 17:45
Aquest dijous, 21 de setembre, l'Ajuntament de Mollet i el Departament de Benestar i Família de la Generalitat, van signar el conveni que estableix les línies d'actuació i el finançament en matèria de Serveis Socials i Benestar i Família per l'any 2006. La signatura va tenir lloc al Palau de la Generalitat, entre l'alcalde de la ciutat, Josep Monràs, i la consellera de Benestar i Família, Carme Figueres. Es tracta d'un protocol addicional que s'ha de signar cada any, emmarcat dins el Conveni Marc 2005-08. Així, l'aportació del Departament de Benestar i Família a la ciutat per a projectes i activitats en Serveis Socials i Benestar l'any 2006, és de més de 2 milions d'euros (2.099.580 €).

-Entre els acords suscrits per al 2006, destaca la que la Generalitat de Catalunya finançarà, amb 929.000 euros, el lloguer del local, la seva adequació, la instal·lació i posada en funcionament d'un Centre d'Atenció Especialitzada de Dia per a disminuïts psíquics.

-A banda de l'aportació extraordinària per al Centre de Dia, en la resta d'àmbits de Serveis Socials i Benestar, el finançament per part de la Generalitat ha augmentat una mitjana del 17,95%. Destaquen el creixement del finançament en l'Atenció Domiciliària i en els Programes d'Infància.