Aquest dissabte ha mort als 79 anys Salvador Estany Bassa, qui va ser professor de l'EMT de Granollers durant dècades i iniciador de l'escoltisme a la ciutat.
Com destaquen diversos mitjans, era enginyer, llicenciat en psicologia i pedagogia i doctor en Ciències de l'Educació i també un destacat activista cultural en l'època de la transició. En aquest sentit, va participar a l'Assemblea de Catalunya i va ser un dels ponents del Congrés de Cultura Catalana a Granollers. Va ser militant d'ERC a la ciutat.
El tanatori de Granollers acull la vetlla aquest dilluns a la tarda i fins dimecres, dia en què es farà la cerimònia de comiat a l'església parroquial de Sant Esteve.
Mor als 79 anys Salvador Estany Bassa, exprofessor de l'EMT
Va ser iniciador de l'escoltisme a Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2022 a les 17:20
Actualitzat el 12 de setembre de 2022 a les 17:37
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma