El Servei Català de Trànsit ha informat que aquest matí (06.58h) s'ha produït un accident mortal a la carretera C-59, a l'altura del punt quilomètric 5,5 a Palau-solità i Plegamans. Per causes que encara s'estan investigant, dos turismes han xocat frontalment i un tercer vehicle s'ha vist implicat en el sinistre.
A causa de l'accident, ha mort un dels conductors, el jugador d'hoquei patins del Recam Làser de Caldes de Montbui Alexandre Acsensi, de només 29 anys, segons ha informat el canal Esport3. Acsesnsi formava part del club des de les categories inferiors, i el seu últim partit el va disputar dissabte a la pista del Sant Cugat.
Quatre persones més han resultat ferides menys greus. Dues han estat traslladades a l'Hospital de Mollet, una altra al de Granollers i la quarta, a l'Hospital de Sabadell. S'han activat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, s’ha tallat la C-59 en els dos sentits de la marxa i ara ja està reoberta.
Amb aquesta víctima, són 152 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor el jugador del Club Hoquei Caldes Alexandre Acsensi en un accident de trànsit a la C-59
Quatre persones més han resultat ferides en l'accident, que ha implicat tres vehicles
ARA A PORTADA
-
Un desdoblament històric i prop d'un any i mig de tall: així seran les obres de l'R3 de Rodalies David Cobo
-
Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers Redacció
-
Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents Dani Agudo Torres
-
-
Publicat el 04 de desembre de 2022 a les 15:07
Actualitzat el 04 de desembre de 2022 a les 15:09
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»