Un home de 45 anys, nascut al Paraguai i veí de Barcelona, ha mort en un accident laboral aquest dijous a la Llagosta. Per causes que encara es desconeixen, i segons han informat els Mossos d'Equadra, li ha caigut a sobre un altre home que estava reparant un sostre després que cedís una claraboia. Ha passat en una empresa situada al carrer Doctor Ferran i l'avís s'ha rebut pocs minuts després de dos quarts de dues de la tarda.
Fins al lloc de l’accident s'hi ha desplaçat dos indicatius dels Mossos, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància i un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que no han pogut fer res per salvar la vida a la víctima. La policia catalana ha posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia corresponent i del departament d'Empresa i Ocupació, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor un home a la Llagosta en caure-li una persona a sobre
L'accident ha passat mentre s'estava reparant el sostre en una empresa situada al carrer Doctor Ferran

Ara a portada
-
-
Cultura «La idea del restaurant era recuperar l’esperit d’espai de trobada, de pensament i d’aprenentatge» Dani Agudo Torres
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
Publicat el 17 d’octubre de 2013 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència