Aquest dijous dia 20 s'ha celebrat una reunió entre l'alcalde de Mollet, el regidor d'Economia, Hisenda i Organització, el regidor de Seguretat Ciutadana i Convivència i els representants dels sindicats Comissions Obreres, Unió General de Treballadors i Sindicato Profesional de Policias Municipales de España. Aquesta reunió, convocada per l'alcaldia, tenia per finalitat informar els sindicats de la decisió de la corporació municipal de no usar les dependències municipals de Jaume I com a seu de la futura comissaria de la Policia Municipal i, per tant, construir una nova comissaria municipal on hi poguessin caber tots els serveis policials d'ara i del futur. Igualment, s'ha comunicat que s'estan estudiant diferents alternatives per a la ubicació de la nova comissaria de la Policia Municipal.
Els tres sindicats han manifestat la seva satisfacció per a aquesta decisió i han expressat la seva voluntat de col·laborar aportant els seus coneixements per al nou equipament policial.
S'ha informat que, degut als costos de restauració de l'edifici, així com d'altres derivats de la seva ubicació i limitacions d'espai, el Govern de la ciutat havia desestimat aquesta ubicació.
Així mateix, s'ha informat els sindicats que tampoc Can Lledó seria utilitzada com a seu provisional de la Policia Municipal, mentre duressin les obres de rehabilitació de Jaume I o mentre duressin les obres de construcció d'una nova comissaria.
A instàncies sindicals, s'ha garantit que mentre els serveis municipals de policia segueixin a Jaume I, es faran les obres imprescindibles per a un bon servei a la ciutadania i per a garantir, també, el millor servei als membres del cos de seguretat municipal.
Nova comissaria de la Policia Municipal a Mollet

Ara a portada
Publicat el 21 de juliol de 2006 a les 13:11
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència