El Clàssic Car Club Matadepera conjuntament amb el Club Alfa Romeo Catalunya i el Ferrari Club España organitzen novament la prova de regularitat Volta al Vallès, reservada exclusivament a vehicles Alfa Romeo anteriors a 1981, Alfa Romeo Sprint, 75 Amèrica, SZ, 147 GTA, 156 GTA, GTV, GT, Brera i Spiders de qualsevol època i Ferrari de qualsevol època, preferentment clàssics. La sortida de la Volta al Vallès 2006, prova patrocinada per Alfa Romeo España, és prevista per avui diumenge 11 de juny a les 9 h 50 del matí davant la Fonda Europa de Granollers, després que abandoni minuts abans el parc tancat installat en Vallès Motor, concessionari Alfa Romeo en l'esmentada població. D'allà, els participants es dirigiran per carreteres que no s'anunciaran fins al mateix dia de la prova, fins al Circuit de Can Padró on se celebrarà una nova prova de regularitat en circuit.
L'organització ha previst mànigues amb aproximadament 8 cotxes en pista, segons la quantitat d'inscrits, amb sortida cada 10 segons. Després d'una volta de llançament s'efectuaran de tres a cinc voltes cronometrades, servint el temps de la segona volta com referència a igualar en la tercera i quarta. Tots els participants hauran d'efectuar dues mànigues, la primera amb gir en el sentit de les agulles del rellotge i la segona en sentit contrari. A més i únicament per a aquesta prova de regularitat en circuit, tant el pilot com el copilot hauran de portar casc obligatòriament.
Igual com en anteriors edicions, l'ajuntament de Granollers prestarà el suport necessari perquè aquesta prova sigui un èxit.
Aquest tipus de proves es desenvolupen en carreteres obertes al trànsit i amb unes velocitats mitges preestablertes per a cada tram, que en cap cas no superen els 50 km/h
A la Volta al Vallès del passat any va resultar vencedor l'equip format per Pere Serrat i el seu fill Pere amb un Alfa Romeo Giulia, seguit per Ernest Gilberga - Víctor Sabater i Josep Just - Joan Ayats, tots ells amb Alfa Romeo. El primer Ferrari classificat, en quart lloc de la general, va ser el de Joaquim Cumellas i Antoni Riba. Per segona vegada es disputarà a la Volta al Vallès un trofeu especial, la ''Copa Albert Cumellas'' per al pilot i copilot del cotxe clàssic més elegant.
Albert Cumellas era un gran pilot i aficionat als cotxes clàssics que va participar en l'edició 2003 de la Volta al Vallès i va morir el 2004. La seva esposa i fills han volgut perpetuar la seva memòria atorgant una vegada més aquest premi que tan bona acollida va obtenir el passat any tant per part de l'entitat organitzadora, el Clàssic Car Club Matadepera, com per part dels pilots participants

ARA A PORTADA
-
Un desdoblament històric i prop d'un any i mig de tall: així seran les obres de l'R3 de Rodalies David Cobo
-
Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers Redacció
-
Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents Dani Agudo Torres
-
-
Publicat el 11 de juny de 2006 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»