La regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Mollet del Vallès amb la col·laboració amb les associacions de comerciants de la ciutat organitza, per quart any consecutiu, el premi a la imatge dels aparadors comercials Nadal 2005. Coincidint amb l'arribada de l'època nadalenca els establiments de la ciutat que vulguin poden participar exhibint els aparadors amb motius propis de Nadal. Per a prendre part del concurs que atorgarà "el premi a la imatge dels aparadors comercials" cal inscriure's del 28 de novembre al 2 de desembre a les seus de les associacions comercials (vegeu bases).
Els comerços participants al concurs hauran de tenir l'aparador exposat del 9 al 13 de desembre. El veredicte del "premi a la imatge dels aparadors comercials" es donarà a conèixer el proper 16 de desembre al Centre cultural La Marineta.
PREMI A LA IMATGE DELS APARADORS COMERCIALS. BASES.
1.Hi poden participar tots els establiments comercials i de serveis que pertanyin a alguna de les associacions de comerciants de la ciutat.
2.El tema és lliure dintre del marc genèric de l'ambientació nadalenca.
3.Es valorarà l'originalitat i la creativitat del conjunt, la presentació artística dels productes dintre de l'espai de l'aparador i la il·luminació.
4.Els comerciants interessats a prendre-hi part han de formalitzar la inscripció del 28 novembre al 2 de desembre de 2005.
5.La durada obligada d'exhibició dels aparadors serà del 9 al 13 de desembre de 2005. S'il·luminaran els aparadors, com a mínim, fins a les 21 h.
6.En un lloc visible de l'aparador de l'establiment hi haurà d'haver el cartell anunciador que es facilitarà en el moment de formalitzar la inscripció i que acredita ser participant d' aquest concurs.
7.El jurat estarà integrat per membres representants de les associacions de comerciants de la ciutat i per persones del món de la imatge i l'aparadorisme.
8.Els premis consistiran en uns guardons als tres primers classificats amb la inscripció següent: Premi a la imatge dels aparadors comercials, l'any corresponent, el nom de l'establiment i la classificació.
Els mitjans de comunicació locals que col·laboren al concurs ofereixen als establiments guanyadors una difusió gratuïta en premsa.
9.La decisió del jurat es farà pública el dia 16 de desembre al Centre Cultural La Marineta.
10.Per informar-vos i formalitzar la inscripció, les persones interessades podeu adreçar-vos a les associacions següents:
·Associació de comerciants Mollet del Vallès Centre Comercial
C. Sant Oleguer, 23 1r, 5aª
Tel. 93 579 20 30
·Associació Comerciants Rambla Pompeu Fabra
Rbla. Pompeu Fabra, 69
Tel. 93 579 27 48
·Associació Comercial Francesc Layret
C. Francesc Layret, 6
Tel. 93 570 67 03
·Agrupació de Comerç i Serveis Vínzia
C. Gaietà Vínzia, 47
Tel. 93 570 26 92
Nova edició del Concurs d'Aparadors comercials a Mollet

Ara a portada
Publicat el 23 de novembre de 2005 a les 16:27
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència