Avui dimarts, a les 16h, al Centre Tecnològic i Universitari de Granollers tindrà lloc la presentació de la formació universitària que el CTUG oferirà durant aquest curs, que inclou quatre postgraus: Ciutadania i Immigració, Programació Neurolingüística nivell Practitionner; Programació
Neurolingüística nivell Master; TIC i educació de la ciutadania. Aquest últim es realitza mitjançant un conveni amb la Fundació Universitària Martí l'Humà, que es signarà durant la roda de premsa.

ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2005 a les 10:55
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»