Avui dimecres, 12 de juliol, a les 18h., i al Museu de Granollers-Ciències Naturals ''La Tela'', tindrà lloc la presentació de la campanya "Viu el Parc" al Montseny. A l'acte, hi seran presents l'alcalde de Granollers i diputat d'Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Josep Mayoral, i Lluís Pagèspetit, responsable de l'empresa Viladrau Educació. El programa Viu el parc al Parc Natural del Montseny arriba enguany a la catorzena edició i consta d'un seguit de propostes i activitats lúdiques per mitjà de les quals es pot descobrir o aprofundir en el coneixement del parc i de tots els municipis que en formen part. Els actes començaran aquest mes de juliol i s'allargaran fins al novembre.
A més, el programa escolar Viu el parc, adreçat als alumnes de 5è de
primària dels municipis del parc, proposa l'elaboració de l'Agenda Escolar
del Montseny. En l'acte d'aquest dimecres es presentarà també l'agenda
elaborada aquest curs passat per alumnes de 5è, una agenda que faran servir aquests mateixos alumnes durant el curs escolar 2006-2007, quan cursin 6è.
Aquesta iniciativa està coordinada per l'equip pedagògic del programa
escolar de ViladrauEducació, un equip interdisciplinari de professionals
provinents del món de l'educació ambiental que des de 1985 duen a terme
estudis i projectes en què interactuen l'educació i la comunicació per
assolir un món més sostenible.

ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2006 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»