Prevenció i seguretat als establiments comercials

ARA A PORTADA

Publicat el 14 de desembre de 2005 a les 13:30
Les mesures de prevenció i seguretat als establiments comercials van centrar la xerrada informativa sobre seguretat ciutadana i comerç celebrada ahir a Ca n'Oms, a Parets del Vallès. Una quarantena de comerciants van assistir a l'acte, en què es van abordar qüestions diverses com ara mètodes per detectar bitllets falsificats, targetes de crèdit duplicades i el comportament que han de seguir els comerciants en cas de detectar aquestes anomalies.

L'acte va ser presentat pel regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Parets, Josep Castells, i l'exposició va anar a càrrec de la Policia Local i Mossos d'Esquadra. En el decurs de la xerrada es va donar a conèixer el modus operandi dels robatoris que tenen lloc a la demarcació i els darrers casos detectats al municipi.

Durant el mes de desembre, i coincidint amb la campanya de Nadal, una de les mesures preventives adoptades per l'Ajuntament ha estat l'increment de presència policial a les zones comercials. Els comerciants es van mostrar satisfets amb aquesta acció i van sol·licitar que es faci extensiva la resta de l'any. Així mateix, van demanar poder tramitar les denúncies a la Policia Local en comptes de fer-ho a la comissaria dels Mossos d'Esquadra per tal que el procés sigui més ràpid. En aquest sentit, el regidor Josep Castells, va prendre el compromís d'ampliar el nombre d'efectius de la Policia Local l'any vinent a fi i efecte de poder prestar aquest servei.