Aquest dijous, 28 de setembre, a les 12 h, agents de la Policia Local de les Franqueses han fet la quarta detenció en una setmana de persones romaneses presumptament implicades en furts al supermercat Caprabo de Corró d'Avall, situat a la carretera de Ribes, just al costat de l'edifici consistorial i també, per tant, de la seu de la Policia Local.
Aquesta vegada els agents han pogut detenir una dona de 48 anys d'edat a qui han trobat ampolles de vi de denominació d'origen, tubs de pasta de dents i maquinetes d'afaitar, entre d'altres objectes, per un valor aproximat de 80 euros, que duia presumptament amagats entre la roba, en una bossa de plàstic perquè els sensors antifurts no els detectessin.
La detinguda, que tenia antecents per faltes similars a Vic i Santa Coloma de Farners, ha quedat a disposició judicial en dependències del Mossos d'Esquadra de Granollers.
També acompanyava la dona un noi, que ha aconseguit fugir.

ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2006 a les 10:19
Et pot interessar
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre