L'alcalde de l'Ametlla del Vallès, Jan Santaló, s'ha reunit amb representants de la Gerència de Producció Àrea Nord-est de Correus, Ruth Alemany, cap del Sector de Distribució, i Joan Riera, cap de Sector de la Gerència de Productes, per tractar la problemàtica del servei de Correus al municipi.
La reunió ha tingut lloc després de la publicació d’un comunicat conjunt de l’Ajuntament i l’oficina de Correus del poble, on s’expressa la preocupació per les deficiències en el servei, com ara retards en el lliurament de la correspondència, i la posterior aprovació, per ple, d’una moció de suport a l’oficina de l’Ametlla.
L'alcalde ha exposat les queixes dels veïns i ha demanat millores urgents en el servei, així com garanties sobre el futur de l'oficina de l'Ametlla. Els representants de Correus han reconegut les dificultats i han explicat que s'estan duent a terme mesures per optimitzar i redimensionar el servei, com la implementació d'un nou torn de tarda itinerant. No obstant això, han admès que aquests canvis han pogut generar problemes de coordinació i agilitat en moments puntuals.
Correos s'ha compromès a aplicar de manera immediata un pla de contingència homogeni a les cinc seccions del poble, per assegurar que tots els barris reben el servei adequadament. Durant la reunió, totes les parts han coincidit a destacar la professionalitat dels treballadors i treballadores de Correus a l'Ametlla, i han deixat clar que els problemes en el servei no són atribuïbles a ells.
La cap del Sector de Distribució, Ruth Alemany, s'ha posat a disposició de l'Ajuntament i s'ha compromès a fer efectives les millores acordades. Per la seva banda, l'Ajuntament farà un seguiment exhaustiu de la situació i s'ha acordat mantenir una nova reunió en els pròxims mesos per avaluar l'evolució del servei.