
Aquest proposta té com a voluntat ajudar a què els nuclis antics com el de Sant Feliu recuperin la centralitat comercial que sempre han tingut i tornin a ser un referent de la vida social dels seus municipis. És una de les iniciatives sorgides de la Xarxa Barris amb Projectes, creada el 2007, per dinamitzar els barris dels municipis catalans. En aquesta segona edició, hi participaran, juntament amb Sant Feliu, la Barceloneta i el Raval Sud de Barcelona; Besalú; Cambrils; el Vendrell; la Bisbal d'Empordà; la Selva del Camp; Lleida; Solsona; Tarragona, i Torelló.
La campanya consisteix en el sorteig d'un lot de productes entre totes les persones que hagin comprat en els establiments de Sant Feliu de Codines adherits a la campanya, identificats amb un cartell comú. El període de compra serà de l'1 al 22 de juny i el lot de regal estarà composat per una selecció de productes aportats pels comerciants del poble, bé siguin productes alimentaris típics del municipi, entrades per esdeveniments culturals o experiències gastronòmiques en els restaurants.
Les botigues i serveis adherides a la campanya donaran butlletes rasca-rasca als clients i aquests podran guanyar diferents premis com entrades al Cim d'Àligues, Sant Miquel del Fai, Club de Golf Sant Feliu, a la piscina municipal, a la revetlla de Sant Joan al parc can Xifreda, al concert Joan Colomo... Les butlletes premiades s'hauran de portar a l'Ajuntament i canviar-les per l'entrada obtinguda.