S'instal·len tres quioscos de venda de premsa a Parets

Publicat el 24 de novembre de 2005 a les 14:22
L'Ajuntament de Parets ha instal·lat tres quioscos de venda de premsa a la població per complementar l'actual mercat de distribució de diaris, revistes i llibres que es desenvolupa en diversos establiments comercials. Amb aquesta acció es pretén donar un millor servei als ciutadans. La pubicació dels tres quioscos s'ha realitzat d'acord amb un equilibri del
territori, és per això que se n'ha instal·lat un a les proximitats de
Cal Jardiner, a la plaça del Mirador de Gallecs, un altre al parc de l'avinguda d'Espanya i en tercer lloc al Camp de les Peces, al barri Antic.

Els quioscos són de titularitat municipal i s'ha realitzat un concurs per a l'adjudicació de la gestió. S'ha prioritzat la concessió a persones residents a Parets com a acció de foment de l'ocupació a gent aturada del municipi. L'adjudicació tindrà lloc a inicis del mes de desembre i podrien entrar en funcionament a finals d'aquest any o inicis del vinent.