Tancaments La Llagosta, S.C.C.L de Granollers, al Vallès Occidental, i dedicada a les construccions metàl•liques, ha estat declarada en concurs de creditors, antiga suspensió de pagaments, pel Jutjat Mercantil número 3 de Barcelona a 27 d’octubre, i publicat aquest 23 de novembre
L'empresa seguirà la intervenció judicial amb el número d'expedient 975/2009. L’administrador judicial serà la titulada mercantil Eugenia Bailach. Els creditors tenen el termini de quinze dies per proposar el deute que acreditin al Jutjat a comptar des del dia de la publicació.

ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2009 a les 22:01
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»