Transports Municipals de Granollers posa en marxa una campanya adreçada als estudiants que consisteix en una promoció d'un descompte sobre l'entrada al cinema ( preu actual 6,30; preu de descompte 4,50€). Amb el lliurament d'una T-10 Estudiant (amb els deu viatges cancel·lats) a la guixeta dels cinemes Oscar del Centre Comercial del Ramassar s'aplica un descompte per a dues persones. Aquesta promoció és vàlida per qualsevol dia de la setmana des del 15 d'abril fins al 15 de juny.
D'altra banda durant el mes de març, Transports Municipals de Granollers ha registrat un total de 101.995 passatgers, en totes les línies del transport
urbà. Una xifra que no s'assolia des del març de 2001. De fet des de l'any
1999 només s'han superat els 100.000 passatgers en tres ocasions; març de 2000, 100.132 passatgers; octubre de 2000, 102.868 passatgers i març de 2001, 100.552 passatgers.

ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’abril de 2006 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»