L'Ajuntament de les Franqueses ha fet construir una pàgina web que permet veure i sentir els programes de Televisió Les Franqueses a través del web municipal www.lesfranqueses.org. S'hi accedeix des de la pàgina principal del web a través d'un banner i la tècnica que s'ha utilitzat perquè l'usuari pugui veure i sentir els programes en el seu ordinador és la de l'streaming, una tecnologia que s'utilitza cada cop més per alleugerir la descàrrega i execució de l'àudio i el vídeo en el web, ja que permet sentir i visualitzar els arxius mentre s'estan descarregant.
A part de poder veure el darrer programa emès, el sistema també permet veure els tres programes immediatament anteriors. Properament, aquesta nova pàgina web també permetrà realitzar comandes de còpies de programes en concret.
El programa de TV Les Franqueses, del qual es fan dues edicions al mes, s'emet per Granollers Televisió (canal 55 de la UHF) cada dimecres i diumenge a les 14.30 i a les 20.30 h.

ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2005 a les 10:49
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»