Demà dissabte, els Xics de Granollers tenen l'última cita castellera abans de vacances. Serà a Cabrils, al Maresme, on es celebra la trobada de penyes barcelonistes amb bons castells: els dels Matossers de Molins de Rei, els dels Sagals d'Osona i els dels Xics de Granollers. La diada començarà a les 7h. de la tarda a Esplanada Horts de Santa Creu.
La darrera actuació dels Xics va ser a Terrassa però aquesta es va haver de suspendre per la pluja. Va ser el cap de setmana passat en la diada castellera en que els Xics i els Minyons calebraven els actes de cloenda del 25º aniversari dels Minyons de Terrassa.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juliol de 2005 a les 17:57
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»