Un detingut a Mollet per un delicte contra la seguretat del trànsit

Publicat el 24 d’agost de 2005 a les 14:05
Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Trànsit de Mollet del Vallès han detingut Gabriel PS, de 30 anys d'edat i veí de Granollers, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit. Els agents van observar ahir com un turisme Honda Accord circulava a velocitat excessiva i no mantenia la distància de seguretat. Els agents van iniciar el seguiment del turisme indicant al conductor que s'aturés, fent aquest cas omís a les senyals dels agents. El conductor va efectuar diverses maniobres antireglamentàries posant en perill als usuaris de la via.
Finalment els Mossos van poder aturar al sospitós a la sortida de Parets del Vallès de l'autopista AP-7 recolzats per un altre dotació policial. Degut a la impossibilitat de identificar al conductor del vehicle i a la clara simptomatologia que presentava, els agent van acompanyar al sospitós a dependències policials de Mollet del Vallès on una dotació de trànsit va realitzar la prova d'alcoholèmia donant un resultat de 0,57mgr/l aire expirat.
Finalment el conductor del turisme va quedar detingut per conduir sota efectes de begudes alcohòliques, conducció temerària i originar un greu risc per la circulació, gestions fetes per la patrulla de trànsit a les dependències policials van constatar que el sospitós era reincident en delictes contra la seguretat del trànsit.
Els fets van succeir ahir a la tarda mentre una patrulla de seguretat ciutadana estava realitzant un control preventiu de pas a l'AP-7 PK 140 sentit Girona.