Un jove mor en estimbar-se el seu cotxe contra un arbre a la carretera de Valldoriolf

Es tracta d'un veí de les Franqueses de 21 anys

  • Imatge del vehicle estimbat contra un arbre -
Publicat el 19 de febrer de 2022 a les 16:37
Actualitzat el 19 de febrer de 2022 a les 16:43
Un dels ferits crítics en el xoc d'un cotxe contra un arbre a Vilanova del Vallès ha mort a l'hospital Sant Pau, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). La víctima és el conductor del turisme, A. B., un noi de 21 anys veí de les Franqueses del Vallès. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 07.43 hores d'aquest dissabte al quilòmetre 3 de la BV-5159, de Vilanova al polígon de Valldoriolf de la Roca del Vallès.
 
Un vehicle amb quatre ocupants ha sortit de la via i ha topat amb violència contra un arbre. Com a conseqüència de l'impacte, hi hagut dos ferits crítics –un dels quals finalment ha perdut la vida-, un ferit greu evacuat al Parc Taulí i una ferida menys greu evacuada a l'hospital de Granollers.

Arran de la incidència, s'han activat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat –que han realitzat tasques d'excarceració dels afectats- i cinc ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta víctima, són 19 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya. La carretera BV-5159 ha estat totalment tallada al trànsit durant quatre hores.