Un noi de 16 anys ha quedat en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se en una piscina d'Aiguafreda, al Vallès Oriental. Segons ha informat el SEM, l'avís s'ha rebut a les 14.22 hores en una finca particular ubicada a la urbanització de Puigsec, a les faldes del Parc Natural del Montseny.
Per causes desconegudes el jove -que estava amb altra gent a la piscina- ha patit un ofegament. L'afectat ha estat reanimat durant gairebé dues hores 'in situ' pels efectius del SEM -que hi ha desplaçat tres dotacions- i posteriorment ha estat evacuat en helicòpter a l'Hospital de Sant Pau de Barcelona. Efectius dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local també han participat en la gestió de l'accident.
Un noi de 16 anys, crític després d'estar a punt d'ofegar-se en una piscina d'Aiguafreda
Societat
L'afectat ha estat reanimat durant gairebé dues hores i traslladat a l'Hospital de Sant Pau
ARA A PORTADA
-
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
28 de juny de 2015 a
les 21:44
Actualitzat el
28 de juny de 2015 a les
21:45
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
