Una dona ha mort i un home ha quedat ferit en un atropellament entre les estacions de Mollet Sant Fost i Montmeló, al Vallès Oriental, a la línia R11 de Rodalies. Tot apunta a un accident. La persona ferida ha estat traslladada a l'hospital més proper. Els fets han tingut lloc sobre dos quarts de cinc de la tarda d'aquest diumenge.
Segons ha informat SER Catalunya, les dues persones atropellades caminaven pel costat de la via. Els Mossos d'Esquadra ja han obert una investigació per esclarir els fets.
[noticiadiari]2/197336[/noticiadiari]
Com a conseqüència, s'acumulen retards d'uns 60 minuts a l'R2 i l'R11 ja que els trens han hagut de circular per via única durant força estona. Des de mitja tarda ja es torna a circular per les dues vies.
Una dona morta i un ferit en ser atropellats pel tren a Mollet del Vallès
Tot apunta a un accident

Ara a portada
-
Cultura «La idea del restaurant era recuperar l’esperit d’espai de trobada, de pensament i d’aprenentatge» Dani Agudo Torres
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
Publicat el 01 de març de 2020 a les 19:45
Actualitzat el 01 de març de 2020 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència