Un motorista ha mort aquest dimarts a la tarda en un accident de trànsit a la C-35, a Gualba. Segons informa el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha tingut lloc al punt quilomètric 60,7, al polígon industrial.
Per causes que encara s'estan investigant, el conductor ha col·lidit amb el remolc d'un camió que estava estacionat. Arran de la incidència, s'han activat 4 patrulles dels Mossos d'Esquadra, 3 dotacions dels Bombers i 2 ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Una motorista mor en un accident de trànsit de Gualba
Societat
El conductor ha col·lidit amb el remolc d'un camió
- Ambulància -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
28 de març de 2017 a
les 21:07
Actualitzat el
28 de març de 2017 a les
21:10
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
