Imatges de la C-1415b a Lliçà d'Amunt on cremen els Vivers Ernest. Està tallada als dos sentits. pic.twitter.com/PdXGKHw3I0
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) 25 d’abril de 2017
De moment es desconeixen les causes que pot haver provocat l’incendi. Els responsables del centre han explicat a VOTV que el foc ha començat al magatzem i que s'ha estès molt ràpidament, arribant a afectar uns 1.500 metres quadrats, però sense afectar l'espai destinat a la botiga i l'atenció al client.
El foc ha generat una espessa columna de fum que era visible des de molts punts de la comarca. Hi ha dos ferits lleus per inhalació de fums: el matrimoni propietari. En un moment del foc, els flames han afectat un 30% de la superfície del negoci entre els vivers i les oficines. Ja s'ha obert el trànsit a la carretera C-1415b, que ha estat tallada per seguretat.

Així han quedat part de les instal·lacions Foto: @bomberscat

Així han quedat part de les instal·lacions Foto: @bomberscat