La cuinera Ada Parellada cuinarà aquest dilluns pels usuaris del centre d'acollida El Xiprer, de Granollers. Ho farà amb la col·laboració dels voluntaris i voluntàries i en el marc dels actes del 25è aniversari de l'entitat. La granollerina serà la primera d'una llista de reconeguts cuiners que passaran pels fogons del xiprer de forma solidària.
Cada dia, de mitjana, al Xiprer hi dinen al voltant de 35 persones amb risc d'exclusió social. Un cop al mes, el menjar serà cuinat per xefs de renom amb l'ajuda d'alguns dels 20 voluntaris amb què compten per ajudar els més necessitats.
Aquest no és l'únic acte solidari per l'aniversari d'El Xiprer, També s'han repartit xiprer entre veïns de Granollers i Canovelles.
Xefs del territori cuinaran pels usuaris d'El Xiprer
Ada Parellada començarà aquest dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2022 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental