Els Mossos busquen un menor de 12 anys desaparegut a Granollers

Successos

Publicat el 05 d’octubre de 2026 a les 18:59
Actualitzat el 05 d’octubre de 2026 a les 19:02

Els Mossos d’Esquadra busquen un menor de 12 anys desaparegut aquest diumenge a Granollers i han fet una crida a la ciutadania perquè contacti amb el 112 si disposa d’alguna informació. Segons les informacions de les autoritats, el menor, de nom Rami, fa 1,73 metres, "és de pell morena, de constitució grossa i té els cabells curts i arrissats".

En el moment de la desaparició, el menor duia una samarreta turquesa i pantalons curts esportius de color taronja i podria estar desorientat. El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha explicat que la desaparició es produeix “en el marc del temporal”, però que es tracta d’una situació “personal”. 

Paral·lelament, consta com a desaparegut pel temporal un jove a Pineda de Mar, que hauria estat arrossegat per la riera cap al mar. Illa ha assenyalat que encara no consta cap denúncia formal, però que hi ha dos testimonis que donen "molta versemblança" a l’accident.

Escull Granollers com la teva font preferida de Google