El Ministeri d'Exteriors del govern espanyol ha publicat aquest dilluns una oferta de feina a l'ambaixada d'Afganistan, quan precisament està en procés d'evacuació després que els talibans hagin pres el control del país. La plaça ha estat publicada al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) i ja ha estat anul·lada perquè s'havia convocat "abans de la situació actual".
L’oferta és concretament per un "Operador o operadora de telecomunicacions" i amb un complement salarial de 4.230 euros anuals, que s'afegeix al sou que té en aquells moments el funcionari. Per poder optar-hi, es demana experiència i coneixement del "servei exterior" i de les "xarxes locals i de maneig d'equips i sistemes de comunicació". A més, també es requereixen coneixements d'ofimàtica i d'anglès o de la llengua local.
Entre les principals funcions del càrrec s'especifica "l'operació d'equips de xifratge i comunicacions, el suport a la instal·lació d'aquests equips, suport tècnic en ofimàtica i funcions d'emergència que mani el cap de la missió".
El govern espanyol publica aquesta oferta mentre Exteriors està evacuant tot el personal diplomàtic a l'Afganistan. Tots ells ja han estat traslladats fins a l'aeroport de Kabul, i en les pròximes hores dos avions del Ministeri de Defensa els traslladaran fins a Dubai. Així, l'Estat espanyol segueix els passos dels Estats Units o Alemanya, que ja han clausurat indefinidament les seves delegacions al país.
El govern espanyol ofereix ara un lloc de feina a l'ambaixada d'Afganistan
El BOE publica una plaça d'operador de telecomunicacions que ja ha estat anul·lada perquè s'havia convocat "abans de la situació actual"
- Soldats espanyols a Kabul | Embaixada d'Espanya a l'Afganistan -
- | Embaixada d'Espanya a l'Af
ARA A PORTADA
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
Publicat el
16 d’agost de 2021 a
les 16:55
Actualitzat el
16 d’agost de 2021 a les
18:58
Et pot interessar
-
Societat
Salut activa canvis al sistema sanitari prioritzant la col·laboració entre hospitals
-
Societat
Zona Franca: amagar la pobresa
-
Societat
La Iaia Atòmica, la instagramer que ha fet virals les receptes secretes de les àvies
-
Societat
«Renfe no s'estima els viatgers de Catalunya»
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
