El Ministeri d'Exteriors del govern espanyol ha publicat aquest dilluns una oferta de feina a l'ambaixada d'Afganistan, quan precisament està en procés d'evacuació després que els talibans hagin pres el control del país. La plaça ha estat publicada al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) i ja ha estat anul·lada perquè s'havia convocat "abans de la situació actual".
L’oferta és concretament per un "Operador o operadora de telecomunicacions" i amb un complement salarial de 4.230 euros anuals, que s'afegeix al sou que té en aquells moments el funcionari. Per poder optar-hi, es demana experiència i coneixement del "servei exterior" i de les "xarxes locals i de maneig d'equips i sistemes de comunicació". A més, també es requereixen coneixements d'ofimàtica i d'anglès o de la llengua local.
Entre les principals funcions del càrrec s'especifica "l'operació d'equips de xifratge i comunicacions, el suport a la instal·lació d'aquests equips, suport tècnic en ofimàtica i funcions d'emergència que mani el cap de la missió".
El govern espanyol publica aquesta oferta mentre Exteriors està evacuant tot el personal diplomàtic a l'Afganistan. Tots ells ja han estat traslladats fins a l'aeroport de Kabul, i en les pròximes hores dos avions del Ministeri de Defensa els traslladaran fins a Dubai. Així, l'Estat espanyol segueix els passos dels Estats Units o Alemanya, que ja han clausurat indefinidament les seves delegacions al país.
El govern espanyol ofereix ara un lloc de feina a l'ambaixada d'Afganistan
El BOE publica una plaça d'operador de telecomunicacions que ja ha estat anul·lada perquè s'havia convocat "abans de la situació actual"

- Soldats espanyols a Kabul | Embaixada d'Espanya a l'Afganistan -
- | Embaixada d'Espanya a l'Af
ARA A PORTADA
-
-
El tiet de Rafa Nadal se surt del guió en el congrés del PP: «A Mallorca no es parla mallorquí, es parla català» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Sánchez situa la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'Organització del PSOE Bernat Surroca Albet
-
El PSOE modifica el seu codi ètic per incloure l'expulsió de militància per consum de prostitució Redacció
Publicat el 16 d’agost de 2021 a les 16:55
Actualitzat el 16 d’agost de 2021 a les 18:58
Et pot interessar
-
Societat La policia investiga una cursa il·legal de ciclistes a Barcelona
-
Societat Desarticulen una xarxa de contraban de tabac en què estava implicat el número 2 del Servei de Vigilància Duanera
-
Societat El temps del cap de setmana del 5 i 6 de juliol: els ruixats s'estenen pel país
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 5 i 6 de juliol
-
Societat Restablerta la circulació a l'AP-7 després d'un accident amb set vehicles implicats
-
Societat Uns 2.000 estudiants faran pràctiques a l'administració catalana en els pròxims 4 anys