Quatre persones han mort i més de 40 han quedat ferides en ensorrar-se un escenari a l'aire lliure en un certamen musical a l'estat nord-americà d'Indiana. L'escenari s'ha desplomat cap les nou del vespre d'aquest dissabte, hora local, just abans de l'actuació del grup de country 'Sugarland'. Les fortes ratxes de vent, superiors als 100 km/h, podrien estar darrera de la causa de la caiguda de l'enorme estructura.
Diversos vídeos que els usuaris han penjat a Youtube mostren com un escenari de grans dimensions cau damunt de desenes d'espectadors que esperaven l'inici del concert, uns 12.000 segons l'organització, provocant corredisses i escenes de pànic.
Quatre morts i més de 40 ferits en ensorrar-se un escenari a Indiana
Ratxes de vent de 100 km/h, podrien ser la causa d'una nova tragèdia a EUA
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2011 a
les 13:36
Et pot interessar
-
Internacional
Moren dos nens de dos i quatre anys a França en plena onada de calor
-
Internacional
Andy Burnham, el poder de les ciutats laboristes contra l'extrema dreta
-
Internacional
La UE acorda endurir les penes per abús de menors
-
Internacional
De la Espriella guanya per la mínima i l'extrema dreta governarà a Colòmbia
-
Internacional
Keir Starmer dimiteix i activa el relleu laborista al Regne Unit
-
Internacional
Salvini torna a mirar al Nord
