El govern de Veneçuela ha emès un comunicat on demana al govern espanyol "que abandoni el seu espectacle barat" per la polèmica que ha muntat al voltant de l'"exclusiva" d'Antena3 del viatge d'Anna Gabriel, de la CUP, i María José Aguilar, de Podemos.
"Crida poderosament l'atenció que converteixin en espectacle una trobada d'intel·lectuals realitzada fa més de 400 dies a la ciutat de Caracas, que va comptar amb el vistiplau de les autoritats d'aeronàutica civil i migratòria", expressa el govern de Maduro.
L'executiu veneçolà acusa Mariano Rajoy de "violar flagrantment el Dret Internacional" i les normes de convivència que hi ha entre els diferents països. Per això, diuen que revisaran les relacions bilaterals entre Espanya i Veneçuela.
El comunicat és molt dur amb el president en funcions espanyol a qui li recorda que té el rebuig d'un 75% de l'electorat. L'acusa d'intervencionisme i de buscar excuses per una intervenció militar internacional.
Veneçuela demana a Rajoy que abandoni «l'espectacle barat» pel viatge d'Anna Gabriel
L'executiu de Maduro critica la polèmica generada i assegura que revisarà les relacions bilaterals entre els dos països
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de gener de 2016 a
les 15:09
Et pot interessar
-
Internacional
Trump anuncia aranzels del 25% als cotxes i camions europeus
-
Internacional
Israel reté dos activistes de la Flotilla i allibera la resta a Creta
-
Internacional
Israel captura una vintena de vaixells de la Flotilla amb diversos activistes catalans
-
Internacional
Macron defensa l'acord d'associació Andorra-UE: «La porta no es tornarà a obrir»
-
Internacional
Acusat d'intent d'assassinat el presumpte atacant de Trump
-
Internacional
Macron arriba a Andorra en una visita exprés per abordar els reptes del país
