Mirades TNT és un espai pels espectadors, per donar les claus d’aquesta nova edició del Festival TNT. Per entendre el festival, per aprofundir-hi, per conèixer més a fons els espectacles, els creadors, els nous llenguatges o per fer-ne una primera aproximació. Es tracta d'un espai obert i participatiu que enguany es presenta des d’un nou punt de vista, des de la crítica teatral de la mà de Jordi Bordes, periodista cultural d’El Punt Avui i membre de la plataforma recomana.cat acompanyat del director del Festival i d'un dels creadors participants al festival.
Les dues sessions organitzades -ambdues de caràcter gratuït- tindran lloc:
Dilluns 22 set - 20 h. Antic Teatre de Barcelona (Verdaguer i Callís, 12)
Amb la participació de Pep Pla (director artístic TNT), Jordi Bordas (recomana.cat) i Àlex Serrano (srserrano.com)
Dimecres 24 set - 20 h. Teatre Alegria de Terrassa (Plaça Maragall, 2)
Amb la participació de Pep Pla (director artístic TNT), Jordi Bordas (recomana.cat) i David Espinosa (davidespinosa.org)
Doble sessió per entendre i conèixer el festival TNT
Cultura i mitjans
L'espai 'Mirades TNT' permet compartir una estona de diàleg amb el director Pep Pla i el periodista Jordi Bordas
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
21 de setembre de 2014 a
les 15:53
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
