[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=llDIX_GLKD[/youtube]
Els inhibidors pels cotxes són un mètode molt utilitzat per robar cotxes en zones amb gran quantitat de gent, com per exemple àrees turístiques.
Es tracta d'utilitzar un aparell electrònic que inhabilita el tancament del cotxe. Normalment aquest és activat per un vianant proper, l'enginy només funciona a poca distància, sota la pretensa de parlar amb el mòbil. D'aquesta forma tot i que el conductor ha donat l'ordre de tancament del cotxe, aquesta ha estat interrompuda per l'inhibidor, i el vehicle tomant obert. Així els lladres poden entrar-hi sense problemes ni proves. Com que el pany no és forçat, ni cap vidre trencat, la majoria de víctimes creu que ha perdut els objectes extrets i no denuncia.
L'Ertzaintza, la policia basca, va alertar aquesta setmana de l'augment d'aquest tipus de robatori, tal com informa el diari Deia. Els llocs turístics són perfectes per aquest tipus de robatori, ja que la gran quantitat de moviment fa difícil veure activitat sospitosa.
El mètode de robatori de cotxes preferit pels lladres en àrees turístiques
Els inhibidors dels cotxes permeten als lladres entrar al vehicle sense cridar l'atenció
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2016 a les 21:02
Actualitzat el 04 de juny de 2016 a les 23:03
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
-
Cultura i mitjans
El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
-
Cultura i mitjans
La nova cançó de Miki Núñez de l'estiu: «Avui»
-
Cultura i mitjans
Totes les activitats dels centres cívics de Terrassa durant aquest juliol
-
Cultura i mitjans
El Cinema Catalunya de Terrassa ofereix dues sessions a la fresca al parc de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans
Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa
