Aquest dissabte, dia 25, a les vuit del vespre i a l'Auditori Municipal de Terrassa tindrà lloc un concert d'Oh!rquestra (Orquestra d'exalumnes del Conservatori de Terrassa) amb la col·laboració de l'Orquestra de Cambra de Granollers.
Es tracta del Concert Presentació del Projecte Final de Direcció d’Orquestra de Jordi Montoliu, director de l'Orquestra egarenca i que porta per títol "Des del violí o des del podi? Visió pràctica i històrica de dues maneres de dirigir l’orquestra", organitzat per l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC).
El programa del concert començarà amb una obra de Georg Friedrich Händel: Concerto grosso en la menor, op. 6 núm.4. L'actuació continuarà amb una peça de Benjamin Britten: Simple Symphony, op. 4. Finalment, també s’interpretarà l'obra de Franz Joseph Haydn, Sinfonia núm. 104.
Jordi Montoliu passa examen acompanyat per Oh!rquestra
L'Auditori Municipal de Terrassa acollirà dissabte un concert que també comptarà amb l'Orquestra de Cambra de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2014 a les 16:31
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
-
Cultura i mitjans La nova cançó de Miki Núñez de l'estiu: «Avui»
-
Cultura i mitjans Totes les activitats dels centres cívics de Terrassa durant aquest juliol
-
Cultura i mitjans El Cinema Catalunya de Terrassa ofereix dues sessions a la fresca al parc de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Terrassa 2025: programació i punts de venda de petards