L'orina de llop és efectiva a l'hora d'evitar els accidents causats per atropellament d'animals salvatges. Així ho demostren les dades. El País Basc va introduir aquesta mesura el 2013 en algunes zones i des de llavors, els sinistres provocats per un senglar que travessa la carretera, per exemple, s'han reduït en un 75% , segons recull la Cadena SER.
Aquesta informació fa referència a un tram conegut com el corredor del Kadagua. El 2012 hi va haver 154 accidents, el 2013 -quan es va implementar la mesura- la xifra es va reduir fins a 83, l'any següent va passar a 72 i el 2015 era de 38.
Segons relata el mitjà citat, la Diputació de Biscaia fa portar aquest repel·lent natural des d'Alaska i el col·loca en ampolles situades prop de la carretera. L'orina de llop es canvia aproximadament cada sis mesos, ja que amb el pas del temps per olor i per tant, efectivitat.
							
																					
														
								ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2016 a les 19:10
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i mitjans
												Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel Cultura i mitjans
												Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
- 
												 Cultura i mitjans
												El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista" Cultura i mitjans
												El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
- 
												 Cultura i mitjans
												La nova cançó de Miki Núñez de l'estiu: «Avui» Cultura i mitjans
												La nova cançó de Miki Núñez de l'estiu: «Avui»
- 
												 Cultura i mitjans
												Totes les activitats dels centres cívics de Terrassa durant aquest juliol Cultura i mitjans
												Totes les activitats dels centres cívics de Terrassa durant aquest juliol
- 
												 Cultura i mitjans
												El Cinema Catalunya de Terrassa ofereix dues sessions a la fresca al parc de Sant Jordi Cultura i mitjans
												El Cinema Catalunya de Terrassa ofereix dues sessions a la fresca al parc de Sant Jordi
- 
												 Cultura i mitjans
												Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa Cultura i mitjans
												Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa

 
															 
															 
															 
															 
															