Xoc de mentalitats al Principal

L'espectacle familiar 'Call me Maria' explicarà aquest diumenge l'arribada de dos mariners americans al Raval barceloní dels anys 50

Publicat el 16 de febrer de 2013 a les 20:40
L'espectacle es podrà veure aquest diumenge al Teatre Principal

La temporada del Centre d'Arts Escèniques de Terrassa continua endavant i aquest diumenge a les sis de la tarda proposa Call me Maria al Principal. Es tracta d'un espectacle familiar d'una hora i vint minuts que explicar l'arribada de dos mariners americans a un bar del Raval de la Barcelona dels anys 50. Extrovertits i superbs, els dos estrangers suposen una autèntica revolució en un establiment gris i conservador. Però de mica en mica es van guanyant la simpatia de tothom i el xoc cultural del principi de seguida deixa pas a una festa plena de música en què els espectadors són tan protagonistes com els intèrprets.

Una mica de tot
A banda de ser per a tots els públics, aquesta peça que està dirigida per Adrian Schvarzstein i Sergi Estebanell i que combina circ, dansa, teatre i rock'n'roll en directe. Un dels objectius és retre homenatge als aires de llibertat que es van viure a Barcelona amb l'arribada de les naus de la Sisena Flota. Damunt de l'escenari hi haurà vuit actors, entre els quals hi figuren tant Estebanell com Schvarzstein. Aquest últim és el creador del Circus Klezmer, que va tenir gran èxit durant set anys.

La música en directe està dirigida per Oriol Riart i inclou un piano, dues guitarres, contrabaix, bateria i una veu. Tots ells posen la banda sonora a un peculiar retaule històric ple d'acrobàcies i moments de gran intensitat.

L'obra Call me Maria és una coproducció d'Obsidiana, Festival LaStrada i el Grec, on es va estrenar el 2010. A més, compta amb el suport de L'Estruch, la Sala Miguel Hernández i l'Institut Ramon Llull.