Aquest dimarts, 20 d’octubre se celebrarà al Centre Cultural de Terrassa, al Centre Cultural Terrassa, la 11a Jornada Tècnica per a les empreses i serveis d’aigua de Catalunya que, sota el títol Valor social i tecnologia organitza l’Agrupació de Serveis d’Aigua de Catalunya -ASAC, patrocinada per Mina Pública d’Aigües de Terrassa. En aquesta jornada tècnica de debat és prevista l’assistència de més de 160 rellevants càrrecs i tècnics de la gestió de l’aigua en l’àmbit urbà.
La jornada s’inicia a les 9.30 hores amb la inauguració a càrrec de Marc Armengol, Tinent d’Alcalde de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat, Ignacio Escudero, president d’ASAC i Marià Galí, president de Mina i vicepresident primer d’ASAC. La conferència inaugural, serà a càrrec de Xavier Marcet, president de Lead to Chenge, sota el títol Innovació en les empreses en el context del sector de l’aigua i entre d’altres intervencions de ponents experts en el sector, hi ha la del president de la Unió de Consumidors de Catalunya, Salvador Domínguez i de la directora d’Estratègia de Clients d’Aigües de Barcelona, Núria Latorre, a la taula rodona que sota el títol Les expectatives ciutadanes envers els serveis d’aigua: la visió dels usuaris i la dels gestors, presidirà Marià Galí a les 10.30h.
També destacar el col·loqui-debat sobre El Pla de Gestió del districte de conca fluvial de Catalunya i el seu pla de mesures per al període 2016-2021, previ a la cloenda que duran a terme a les 17.30h. el president d’ASAC, Ignacio Escudero i el director de l’Agència Catalana de l’Aigua, Jordi Agustí. La resta del programa es pot veure clicant aquí.
L'Agrupació de Serveis d’Aigua de Catalunya -ASAC-, és una associació professional que representa de forma col·lectiva davant l’administració pública a tots els associats, que són les persones físiques i jurídiques l’àmbit d’actuació de les quals sigui la producció de béns i serveis específicament relacionats amb la gestió integral dels recursos hidràulics. En l’actualitat, aquest col·lectiu de 68 entitats associades gestiona l’abastament, en alta i/o baixa, al 86 per cent de la població de Catalunya, i la depuració al 74,5% de la mateixa. A l'ASAC coexisteixen les més importants empreses, privades i públiques, i serveis subministradors d’aigua de Catalunya.
160 experts de la gestió de l'aigua en l'àmbit urbà es reuneixen a Terrassa
Societat
Organitzada per l'Agrupació de Serveis d'Aigua de Catalunya, la jornada tècnica tindrà lloc aquest dimarts al Centre Cultural
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
19 d’octubre de 2015 a
les 18:31
Actualitzat el
19 d’octubre de 2015 a les
18:46
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
