El nou hipermercat que Esclat-Bon Preu obrirà a Sant Cugat, en principi, aquest estiu necessita personal. L'Ajuntament de la localitat i la companyia catalana han arribat a un acord, pel qual l'empresa de supermercats contractarà un centenar de persones inscrites al Servei Municipal d'Ocupació.
La firma catalana busca personal per fer-se càrrec de les diferents seccions que tindrà l’hipermercat, com ara fruiteria, fleca, xarcuteria, carnisseria i peixateria i també personal per a les caixes i per al magatzem.
Fruit d'aquesta entesa ja hi ha hagut resultats i inicialment s'han ofert 40 places, en diferents àmbits i que fixa una incorporació per al proper mes de maig.
Esclat busca un centenar de persones per a una botiga del Vallès
La companyia catalana selecciona personal per a diferents seccions
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2018 a les 10:00
Actualitzat el 19 de febrer de 2018 a les 13:43
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental