Les Cambres de Comerç de Terrassa i Sabadell han completat recentment el procés de selecció de la tercera licitació energètica, en la que s’han tornat a aconseguir condicions molt avantatjoses i exclusives per als subministraments d’electricitat i gas de les empreses de la comarca del Vallès Occidental.
En aquesta 3a edició l’operador guanyador, tant pel que fa referència a l’electricitat com al gas, ha estat la comercialitzadora holaluz.com, que a partir d’ara donarà a conèixer a les empreses participants les seves propostes en matèria tarifaria.
Els resultats de les campanyes anteriors avalen aquesta iniciativa pionera a Espanya. El 90% de les empreses que van signar els preus assolits durant la primera licitació energètica, van tornar a renovar durant la 2a convocatòria. En la darrera licitació energètica es van formalitzar contractes pel valor de 2 milions d’euros (15 GWh de consum).
Gràcies al càlcul de l’estalvi potencial gratuït realitzat a les empreses vallesanes en les dues edicions anteriors, un centenar d’empreses dedicades a diferents sectors d’activitat industrial han obtingut de mitjana una rebaixa d’un 30% en la seva factura.
Aquest tipus de licitacions energètiques constitueix una iniciativa pionera arreu l’Estat Espanyol. Les empreses de la demarcació de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa interessades en obtenir un càlcul gratuït del seu estalvi potencial poden contactar directament amb l’entitat.
Les Cambres de Sabadell i Terrassa adjudiquen la tercera licitació energètica
Societat
Prop d’un centenar d’empreses han participat en les dues convocatòries anteriors i han assolit un estalvi mitjà d'un 30% en la seva facturació | La comercialitzadora Holaluz.com oferirà les seves ofertes a les empreses
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
15 de novembre de 2016 a
les 18:54
Actualitzat el
15 de novembre de 2016 a les
19:01
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
