La centraleta virtual en el núvol de Numintec permetrà a Mina-Aigües de Terrassa gestionar de forma intel·ligent el seu servei d’atenció al client amb més de 100 extensions de veu. La solució InvoxPBX substitueix el tradicional servei de telefonia i prescindeix de les infraestructures tradicionals de línies, centraletes i terminals. Entre les principals característiques d’aquesta solució en xarxa es troben l’enviament de missatges de veu via email, la gravació de trucades o l’accessibilitat des de dispositius mòbils o tablets.
La centraleta virtual també permet el control total de les comunicacions entrants i sortints i la relació de tots els consums i dades generades. A més, permet atendre múltiples trucades de forma simultània, gestionar un gran volum de consultes habituals de forma ràpida i eficaç, així com rendibilitzar els recursos humans i materials dedicats a l’atenció telefònica.
El servei en el núvol de Numintec representa una millora de la productivitat del servei d’atenció al client de Mina-Aigües de Terrassa amb un model de pagament per ús que permet una adaptació completa al negoci i una escalabilitat adequada a cada necessitat. En aquest sentit, el servei suposa un gran estalvi de costos, tan en infraestructures com en trucades, major seguretat i més velocitat a l’hora de realitzar qualsevol canvi.
Mina Pública d’Aigües de Terrassa SA és una societat anònima concessionària d’un servei públic, constituïda el 1842, i que actualment subministra aigua als municipis de Terrassa, Ullastrell, Rellinars i Viladecavalls, parcialment a Castellar del Vallès i a urbanitzacions de Vacarisses i d’Abrera. També és accionista majoritària d’“Aigües de Matadepera, SA”, participa en el “Subministrament d’Aigua Potable Les Fonts SA” i co-gestiona actualment l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR) de Matadepera, entre d’altres activitats empresarials.
Numintec és una empresa de telecomunicacions, especialitzada en serveis amb tecnologia Cloud Computing. La seva plataforma de telefonia en el núvol és una de les pioneres a nivell internacional i està dissenyada amb enginyeria i software propis. El seu objectiu és crear aplicacions que aportin intel·ligència de negoci a les empreses i que contribueixin a la millora de la productivitat i la competitivitat.
Mina aposta per la centraleta en el núvol de Numintec
Societat
L'empresa tecnològica optimitza la comunicació amb el client
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
06 d’octubre de 2013 a
les 11:33
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
