
Amb la gorra contra el càncer Foto: Rafa Martín
El Club Egara va viure aquest dissabte passat una jornada de solidaritat a través del Torneig Solidari de Mini Hockey, on els més menuts de l’Escola de Hockey van disputar els seus primers partits contra Júnior, Polo i CD Terrassa per una bona causa.
El primer objectiu era fàcil. Posar-se una gorra. Un petit gest que comportava un gran significat. I és que els fons recollits de les més de 200 gorres venudes anaven destinats a la Casa del Xuklis de l’AFANOC, un espai que alberga a familiars de nens i nenes amb càncer que vénen a tractar-se a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
La segona col·laboració era amb Mua, Solidaris amb la leucèmia infantil. L’entitat va crear una llumineta on es sortejaran, coincidint amb el proper sorteig de El Nen, tot tipus de material per jugar a hockey, així com alguns regals especials, on destaca una samarreta del futbolista Xavi Hernández signada i una altra samarreta del RCD Espanyol.
I evidentment, un torneig a quatre on la majoria de nens i nenes que van jugar per primera vegada contra un altre equip de fora del Pla del Bon Aire. A més, cal destacar que durant la jornada els debutants van estar acompanyats de pares, familiars i amics, així com dels jugadors i jugadores dels primers equips de la casa, que es van sumar a la diada solidaria, van participar amb la llumineta i també es van posar la gorra.

Participants al mini torneig d'hoquei Foto: Rafa Martín